SDA is een strategisch marketing bureau met meer dan 15 jaar ervaring in het B2B segment. Advies, interim- en projectmanagement zowel aan bureau als klantzijde voor startups (Geneeskundeboek, Embedded Acoustics, Jewels & Watches), MKB bedrijven (Tummers, Xcelsior, Cyber, VIPmedia, Oranje Kruis), internationale organisaties (ExpertCollege, GMP+ International) tot corporates ( Pearson, ReedElsevier en PostNL / TNT).
Het is geen sinecure om een nieuwe strategie te vermarkten. Het strekt verder dan de gebruikelijke analyse – activatie methoden, waarbij met name ingezet wordt op campaining. Het strekt ook verder dan de ‘brand house’ – methode van brand awareness tot brand knowledge. Het draait namelijk om overtuiging. En dat doe je bij mensen.
Succes is verzekerd als je de tijd neemt om collega’s, medewerkers, klanten en toekomstige klanten mee te nemen in het waarom. En betrekt en laat meedenken over de voordelen die een nieuwe koers biedt. Dan ontstaat een geloof en vertrouwen in echt onderscheidend vermogen; waarmaken wat je roept zonder enige aarzeling.
Dat is de kracht van Understanding – Embracing – Spreading the Idea.
Meer weten? Ik vertel je er graag over.