- Verschuiving van budget voor leefomgeving naar particuliere sector
- Specialismes versnipperd binnen Cyber groep
Cyber Adviseurs bestaat ruim 30 jaar. Een team van 18 man geeft adviezen op het gebied van het beheer van buitenruimte. De organisatie heeft specialisten in tooling, managementadvies en personeelsbeleid. De doelgroep is met name operationeel. Hoe bereikt Cyber een hogere beslisser en wat is het voordeel om eerder in een omvangrijk traject met Cyber te spreken?
Oplossing
- Ontwikkeling van een verbindende storyline gericht op eindgebruiker
- Training van het team om andere doelgroep op te zoeken met een bredere, relevantere propositie
- Uitrol van een ondersteunende campagne op basis van best practises / whitepapers
Resultaten
- Kick off op 20 dec 2017, inclusief rebranding*
- Training van team op uitbreiden van dienstverlening
- Investeren in hulpmiddelen zoals beeldmateriaal, teksten en whitepapers
- Nieuw communicatiebeleid met de diverse doelgroepen op basis van thought leadership, testimonials en what’s in it for me. Aanvullende trainingen per team
- Focus verschuiving van gemeentes naar vastgoedeigenaren en woningbouwcorporaties
- Start rebranding van “Adviseurs voor buitenruimte“ naar “Samen werken aan een prettige leefomgeving”
*I.S.M. Ministry of Marketing