- Consumptie van dierlijke eiwitten neemt toe
- Consument eist veilig voedsel
GMP+International bestaat 25 jaar. Het schema voor veilig diervoeder is inmiddels uitgegroeid tot wereldmarktleider op het gebied van certificering met ruim 17.000 certificaathouders in meer dan 80 landen. De organisatie is vooral intern gericht en heeft met name inhoudelijk specialisten in dienst. Hoe het marktleiderschap te claimen?
Oplossing
- Reorganisatie marketing communicatie afdeling.
- Verandering van organisatie naar een customer focused team
- Verstevigen en uitbreiden van de feed safety community
Resultaten
- Nieuwe strategie; kick off op 6 feb 2017, inclusief mission statement, rebranding en mediabeleid
- Investeren in hulpmiddelen zoals CRM en website/online platform
- Nieuw communicatiebeleid met de diverse doelgroepen op basis van relevantie, thought leadership, testimonials en what’s in it for me. Aanvullende trainingen per team
- Conference 25 jaar dierveiligheid in Beurs van Berlage en Port of Rotterdam met ruim 250 beslissers uit ruim 25 landen*
- Ruim 20 verschillende sprekers van toonaangevende organisaties waaronder FAO, IFIF, Nutreco, Cofco, Rabobank, Wageningen Universiteit.
- Start rebranding naar “Feed Safety Wordwide”
*organisatie o.l.v. SDA