- Postvolume daalt
- Vraag naar multi-channel klantcommunicatie stijgt
PostNL is al 200 jaar de verbinder tussen verzender en ontvanger. De opkomst van digitale communicatie zorgt voor een sterke daling van postvolumes, hoewel sommige branches zoals verzekeraars en banken nog steeds veel per post communiceren. Inhouse heeft PostNL met dochters Euromail, Billing&DocumentSolutions (BDS) en Cendris alles in huis voor een ijzersterke propositie voor multi-channel communicatie. Hoe deze in de markt te zetten?
Oplossing
- Commitment management Sales, Marketing en dochterbedrijven
- Ontwikkelen van promotiematerialen, trainingen en campagnes
Resultaten
- Dynamisch salesmateriaal op 5 thema’s met onderliggend 160 ‘producten’.
- Kick-off in stadion Galgenwaard voor ruim 200 salesmedewerkers, aanvullend trainingen per team
- Uitrol kleinzakelijke (Effect van Direct) en grootzakelijk campagnes (Weg naar Succes)
- 68% respons op 1e dag Weg naar Succes