PostNL DataServices – Cendris​

  • Postvolume daalt, vraag naar campagnedata daalt​
  • Vraag naar actuele klantgegevens stijgt door gebruik CRM-systemen​

Cendris, onderdeel van PostNL (DataServices) is uitgever van o.a. de postcode tabel met daaraan gekoppeld consumenten- en zakelijke gegevens. De vraag naar correcte, actuele klantgegevens stijgt door de toegenomen e-commerce. Cendris heeft uitstekende referentiebestanden voor onderhoudstoepassingen, maar het ontbreekt aan tooling voor CRM-systemen zoals Salesforce en MS Dynamics. ​

Oplossing​

  • Commitment management voor investering in dynamisch koppeling met Salesforce, SAP en Dynamics.​
  • Uitbrengen van app die m.b.v. plug-ins real-time of batchgewijs updates van (zakelijke) klantgegevens uitvoert​

Resultaten​

  • Binnen 1 jaar app BusinessView ontwikkeld voor Salesforce & Dynamics​
  • 5 Launching customers in 1e maand​
  • Sponsor van Salesforce event in NL​
  • Start van ontwikkeling van webservices voor alle data-elementen